Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Deze maand scherp geprijsd van €8490 voor €7990.!
In nette staat verkerende Bmw F800GS model 2014
* Abs systeem
* Traction control
* Verstelbare vering
* Board computer met o.a. gear indicator
* 12-volt aansluiting
* Handkappen
* Led knipperlichten
* Handvat verwarming
* Automatische kettingsmeer systeem
Deze motor staat op origineel vermogen van 86pk en is eventueel terug te voeren voor het 35KW rijbewijs
---------------------------------------------------------
November Super Sale:
* Keihard 500 euro korting op alle motoren (tenzij anders vermeld in de advertentie)
* Heb je een motor die je graag wilt inruilen dan is dit bespreekbaar
* Afstand een probleem? Tegen schappelijke vergoeding word de motor thuis bezorgd.!
* Zonder aanbetaling is reserveren niet mogelijk en op biedingen/prijs vragen wordt niet gereageerd
* Als een motor niet mee doet aan deze actie dan wordt dit duidelijk in desbetreffende advertentie vermeld.!
* Zie je jezelf al rijden op deze motor? je bent niet de enige.! vooral met deze actie gaat het erg snel in de verkoop, neem snel contact met ons op en kom langs.!
* Servicebeurt naar km-stand kunnen we verzorgen voor €350 inclusief 3 maanden garantie
---------------------------------------------------------
* Interesse in deze motorfiets en u wilt hem bezichtigen?
Of heeft u een vraag over een motor? Hiervoor kunt u de marktplaats messenger of whats app 06-3878 3611 gebruiken
* Servicebeurt en 3 maanden garantie optioneel voor 350,-
* Een motor reserveren kan d.m.v. een kleine aanbetaling
---------------------------------------------------------
Inruil:
U bent welkom om uw motor/scooter bij ons in te ruilen en krijgt er een eerlijke prijs voor terug
Kom gezellig eens langs in onze showroom om dit te bespreken of neem contact op via whatsapp 06-3878 3611 en stuur wat foto's en een richtprijs door.
Financiering:
Wilt u het laatste beetje laten financieren? Ook dat is bij ons mogelijk. Of het nu 1000, 2000 of 5000 euro is, wij doen er niet moeilijk over.! U kunt vrijblijvend een aanvraag doen op onze website.
Waar zijn wij gevestigd?
Wij zijn gevestigd in Monster, een klein uurtje van Utrecht en Amsterdam. vanuit Rotterdam 25 minuten.
Mocht afstand een probleem zijn voor u dan kunnen wij tegen een schappelijke vergoeding de motor thuis bezorgen.!
Gewoon even een klein vraagje? U kunt ons ook bereiken via whats-app op 06-38 78 36 11 en de marktplaats chat
Complete afdeling motoren voor de 35KW en A2 rijder.!
Altijd ruim 150 motoren op voorraad!
Ruime openingstijden:
Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 - 17.30
Zaterdag 09.00 - 16.00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde tweecilinder viertaktmotor |
Boring x slag | 82|75,6 |
Cilinder inhoud | 798 |
Comp. verhouding | 12,0 : 1 |
Kleppen | vier kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische inspuiting |
Ontsteking | digitaal |
Vermogen | 85|63|7500 |
Max. koppel | 83|5750 |
Koppeling | meervoudige natte platenkoppeling, mechanisch bediend. |
Versnellingsbak | 6 -klauwengeschakelde versnellingsbak |
Verhouding | |
Overbrenging | O-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | 200 |
ABS | optie |
Frame | stalen buizenframe, meedragende motor |
Vering voor | upside-down telescoopvork. diameter 45 mm. Veeruitslag 230 mm. |
Vering achter | centraal geplaatste WAD. veeruitslag 215 mm. |
Remmen voor | Dubbele zwevende remschijven, diameter 300 mm, zwevende remklauwen met twee remzuigers |
Remmen achter | Enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende remklauw met een remzuiger |
Voorband | 90/90 - 21 54V |
Achterband | 150/70 - 17 69V |
Wielbasis | 1.578 |
Lengte | 2320 |
Breedte | 945 |
Hoogte | 1350 |
Zithoogte | 880 |
Drooggewicht | 185 (rijklaargewicht 207 kg) |
Leverbare kleuren | uni Alpinweiss. Metallic Lavaorange-Met/Schwartz seidenglaenzend. |
Beschrijving | Het is tijd voor een doorbraak. Naar een nieuwe tijd, met een nieuwe generatie enduro. Met een laag gewicht en enorme krachtreserves. En met alles in huis voor zwaar terrein en het betere bochtenwerk. Een enduro zoals er nog geen bestond bij BMW Motorrad. Een 800cc met maar liefst 85 pk en een koppel van 83 Nm die maar zo’n 200 kg weegt. Met het modernste motormanagement voor de laagste verbruikscijfers, maar met ongelooflijk veel rijplezier en een geweldig soundmanagement: gewoon unstoppable! Met een buizenframe dat niet alleen uiterst torsievast is, maar ook plaats biedt aan andere highlights zoals de grote airbox en de tank onder de buddyseat. Voor een 21 inch wiel, voor constante koersstabiliteit op stukken off road, achter een van 17 inch voor pure aandrijving - beide uitgevoerd als robuuste spaakwielen. De dubbele schijven voor en de enkele schijf achter zorgen voor adembenemende remprestaties die met het als optie leverbare ABS nog verder te verhogen zijn.
Het rijwielgedeelte is aangepast aan het off road concept en beschikt over ruime veerwegen die elke sprong moeiteloos slikken. En ook al is deze machine als hij van de band rolt compleet uitgevoerd: BMW zou BMW niet zijn als er niet meteen een hele lijn exclusieve accessoires was waarmee deze machine verder te individualiseren is. Daarmee is deze als een naked bike ogende, moderne enduro aan te kleden tot een comfortabele langeafstandsmachine. En dat staat niet alleen goed, het is vooral ook functioneel.
Is het daarom geen goede gedachte om meteen even een proefrit af te spreken bij de BMW Motorrad dealer? Dat geeft voldoende inspiratie om uw eerstvolgende uitstapje op de nieuwe F 800 GS te gaan plannen ... |
Ruim 150 motoren op voorraad
Veel betalingsmogelijkheden.
Ook inruil van uw auto is bij ons bespreekbaar.
Uitgebreide garantie mogelijkheden.
Bekijk ons volledige aanbod.
Ruime financiering mogelijkheden zowel prive als zakelijk.
Zit de gewenste motor er toch niet tussen, dan kunt u ons altijd met een zoekopdracht aan het werk zetten. Bent u van plan uw motor te verkopen? Wij ruilen alles in! Ook voor de financiering van een motor kunt u bij ons terecht.
Wij helpen u graag!
| Monster, Zuid-Holland |
| 0174-504155 |
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken