Nieuwsbrief:

BMW  F 750 GS - 2020

Garantie: Ja
15650 Km
GEEL
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
bmw - f-750-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020

= Bedrijfsinformatie =

Deze motor wordt u aangeboden door Anbergen Motoren; een
BOVAG dealerbedrijf met altijd 300 scherp geprijsde
occasions op voorraad!

Speciale actie: Nu reserveren, later
ophalen en betalen!*

- 3000m2 motorplezier, meer dan 30 jaar ervaring
- Het hele jaar door nieuwe aanvoer van occasions
- Moderne werkplaats met vakbekwame monteurs en snelle
service
- Aflevering in overleg met afleverbeurt en 3 maanden BOVAG
garantie**
- Inruil en thuis bezorgen mogelijk*
- Financiering op maat is mogelijk*
- Wij leveren ook nieuwe motoren van alle merken*
- Ruime assortiment scherp geprijsde motorkleding en
helmen (o.a. Shoei, REV'IT, Alpinestars, Modeka,
Scorpion)

Persoonlijk advies krijgen over de aanschaf van een motor
en/of motorkleding? Kom langs in onze showroom. De koffie
staat klaar en we helpen je graag verder!

Bekijk ons volledige assortiment en concurrende prijzen op
www.anbergenmotoren.nl

Blijf op de hoogte, volg ons op:

Facebook: @anbergenmotorenslagharen
Instagram: @anbergenmotorenslagharen
Tiktok: @anbergen.motoren

* Informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden.

** Voor de afleveringsbeurt en bijkomende kosten vragen wij
250 euro.

*** Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg
samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden
ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden. Controleer
voor aankoop van een motorfiets daarom goed de zaken (o.a.
accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk
zijn!

= Bijzonderheden =

F 750 GS in nette staat!

* ABS
* ASC
* TFT display
* Middenbok
* Rijmodi
* Handvatverwarming
* SOS knop
* ESA
* Cruise control
* Keyless
* Schakelassist
* NL motor
* Boekjes aanwezig

Ruime keus in dit segment. Inruil,
financieren en bezorgen door heel NL
mogelijk.

www.anbergenmotoren.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Anbergen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion