Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Beschrijving
Erg mooie BMW C 650 GT in de Option 719 sparkling storm metallic kleurstelling, de motor verkeerd zowel optisch als technisch in bijna nieuw staat.
Motorfiets komt van de eerste eigenaar en is al enkele jaren bij ons in onderhoud en wordt geleverd met boekjes en onderhoud historie, verder is de motor uitgerust met de volgende originele BMW optie's
S0198 Highpakket
S0202 Dagrijverlichting
S0430 Veiligheidspakket
S0518 Verwarmbare buddyseat
S0519 Verwarmbare handvatten
S0530 Bandenspanningcontrole (RDC)
S05A1 Side view Assist
S0603 Anti diefstal systeem
Algemene gegevens
Kilometerstand: 16358.
Motortype: 4 takt 2 cilinder lijnmotor
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2019
Versnellingstype: CVT-overbrenging
Kleur: sparkling storm metallic
Technische gegevens (fabrieksopgave)
Cilinderinhoud: 647 cc
Aantal cilinders: 2
Vermogen: 44 KW / 60 pk
Koppel: 63 NM
Rijklaar gewicht: 261 kg
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt, 4 kleppen per cilinder, 2 bovenliggende nokkenassen, dry-sumpsmering |
Boring x slag | 79|66 |
Cilinder inhoud | 647 |
Comp. verhouding | 11,6:1 |
Kleppen | 4 Kleppen |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting / elektronisch motormanagement BMS-E2 |
Ontsteking | |
Vermogen | 60|44|7,750 |
Max. koppel | 63|6,000 |
Koppeling | centrifugaal |
Versnellingsbak | CVT-automaat |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15,5 |
Topsnelheid | 180 |
ABS | |
Frame | stalen buisconstructie met aluminium-spuitgietwerk-deel |
Vering voor | upside-down vork, diameter 40 mm |
Vering achter | enkelzijdige swingarm |
Remmen voor | dubbele remschijven, diameter 270 mm, zwevende 2-zuiger remklauwen |
Remmen achter | enkele remschijf, diameter 270 mm, zwevende 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 15 |
Achterband | 160/60 ZR 15 |
Wielbasis | 1.591 |
Lengte | 2,235 |
Breedte | 916 |
Hoogte | 1,411 |
Zithoogte | 805 |
Drooggewicht | n.n.b |
Leverbare kleuren | Frozen Bronze Metallic, Blaclstorm Metallic, Lightwhite Uni |
Beschrijving | Soeverein door het stadsgewoel.
De stad veroveren - of juist ontvluchten. De keuze is aan u. En met de nieuwe BMW C 650 GT zijn uw plannen uiterst comfortabel te realiseren.
Met de kracht van de harmonieus afgestemde motor van 44 kW (60 pk) zijn langere afstanden heel comfortabel te overbruggen. Maar ook in de stad zult u de uitstekende handling en het hoge comfort van de BMW C 650 GT weten te waarderen. De grootste bagageruimte in zijn klasse en de beste bescherming tegen weer en wind zullen u zeker goed bevallen.
De C 650 GT is de meest exclusieve en innovatieve maxi-scooter van BMW Motorrad. Naast ABS is nu ook een volwaardig ASC standaard. Automatic Stability Control kan de veiligheid van de rijder verhogen - in het bijzonder op slecht of glad wegdek - met actieve ingrepen in het motormanagement. Bovendien wordt het dagrijlicht nu automatisch aangepast aan het licht van de omgeving.
Een ongekend innovatieve optie is Side View Assist. Dit rijdersassistentiesysteem waarschuwt in het stadsgewoel tot zo'n 80 km per uur voor voertuigen in de dode hoek van de spiegel.
|
Erison motoren bestaat sinds 2005 en na het openen van onze motorzaak werd er in 2006 ons eigen raceteam opgericht met Eric’s jongste zoon Lesley als coureur. Dat heeft geresulteerd in ontelbare ervaringen en zeer geavanceerde kennis van de motorfiets. Het hoogtepunt van het raceteam werd in 2016 ervaren met het behalen van de ONK en Benecup Supersport 600 titel.
Momenteel runt Lesley het progressieve motorbedrijf. Al onze race belevenissen en kennis vloeien dan net als onze passie voor motoren door onze winkel heen. Deze passie en kennis willen wij graag met u delen, dus kom gerust eens langs voor een bakje koffie!
 | Almelo, Overijssel |
 | 0546-565991 |
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wielbasis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden
gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een
relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken