Nieuwsbrief:

BMW  C 650 GT - 2012

Garantie: Ja
45062 Km
Grijs
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
bmw - c-650-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW C 650 GT 2012 
45062 km 
Goed onderhoud 
Dagrij verlichting, veiligheids pakket, stoelverwarming, handvat verwarming, rdc, side view assist en topkoffer.
Alarmsysteem 
2 sleutels 

Proefrit maken is uiteraard mogelijk na prijsovereenkomst en proefritverklaring tekenen.
Geef ons vooraf een belletje of e-mail om teleurstelling te voorkomen.
Motoren kunnen niet gereserveerd worden voor bezichtiging. Reservering is alleen mogelijk met een aanbetaling.

Inruil mogelijk tegen handelsprijzen

Voor meer info bellen of mailen



RENA MOTOREN Dordrecht:

Contact: 0641 638 588

Openingstijden
Maandag-vrijdag: 12:00 - 22:00
Dinsdag-Woensdag-Donderdag : 17:00 - 22:00
Zaterdag: 09:00 - 18:00
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rena Motoren
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion