 |
Motor | vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt, 4 kleppen per cilinder, 2 bovenliggende nokkenassen, dry-sumpsmering |
Boring x slag | 79|66 |
Cilinder inhoud | 647 |
Comp. verhouding | 11,6:1 |
Kleppen | 4 Kleppen |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting / elektronisch motormanagement BMS-E2 |
Ontsteking | |
Vermogen | 60|44|7,750 |
Max. koppel | 63|6,000 |
Koppeling | centrifugaal |
Versnellingsbak | CVT-automaat |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15,5 |
Topsnelheid | 180 |
ABS | |
Frame | stalen buisconstructie met aluminium-spuitgietwerk-deel |
Vering voor | upside-down vork, diameter 40 mm |
Vering achter | enkelzijdige swingarm |
Remmen voor | dubbele remschijven, diameter 270 mm, zwevende 2-zuiger remklauwen |
Remmen achter | enkele remschijf, diameter 270 mm, zwevende 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 15 |
Achterband | 160/60 ZR 15 |
Wielbasis | 1.591 |
Lengte | 2,235 |
Breedte | 916 |
Hoogte | 1,411 |
Zithoogte | 805 |
Drooggewicht | n.n.b |
Leverbare kleuren | Frozen Bronze Metallic, Blaclstorm Metallic, Lightwhite Uni |
Beschrijving | Wat maakt een stad interessant? De verscheidenheid aan mensen? De trends die hier ontstaan? De talrijke mogelijkheden? Het is de combinatie ervan! Om dat te ontdekken, is behoorlijk wat conditie nodig - en een metgezel die ook bij langere ritten door het gevarieerde stadsleven met je meekomt en comfort biedt: de BMW C 400 GT. Hij brengt de stad tot leven en vergroot jouw radius, net als jouw digitale verbinding met de wereld. Want met deze midsize-scooter heb je in de stad net zo veel comfort en wendbaarheid als wanneer je buiten de stad onderweg bent. Ontdek jouw stad in een nieuwe dimensie met de C 400 GT en geniet van de vele andere dingen die jouw stad interessant maken. |