Nieuwsbrief:

BENELLI  TRK 702 X - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
BEIGE
benelli - trk-702-x
benelli - trk-702-x
benelli - trk-702-x
benelli - trk-702-x
benelli - trk-702-x
benelli - trk-702-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden
  • ADVENTURE IS CALLING!
    Maak kennis met Benelli's nieuwste aanwinst, de TRK 702X. Ontworpen om grenzen te verleggen, ongeacht het terrein. Deze gloednieuwe adventure allroad is extreem veelzijdig en wendbaar op zowel het asfalt als de onverharde paden.

    Met de kwaliteiten om ver te gaan en de capaciteiten om overal te komen, opent de TRK 702X een hele nieuwe wereld om in rond te rijden, om onvergetelijke avonturen in te beleven en nieuwe bestemmingen te ontdekken. Treed uit je comfortzone en doe nieuwe ervaringen op die je nooit zal vergeten.

    Welke weg je ook kiest, ga het avontuur aan en maak er een onvergetelijke reis van met de nieuwe Benelli TRK 702X.

    ONTWORPEN OM GRENZEN TE VERLEGGEN
    Woon-werkverkeer? Sportief rijden? Offroad avontuur? Of alle drie? Jij kiest. Deze nieuwe Benelli biedt veel comfort en hoge prestaties verpakt in de juiste looks. Het sportieve maar functionele bodywork zorgt ervoor dat de wind zoveel mogelijk langs de berijder geleid wordt tijdens het rijden. De grote led koplampen met ingebouwde DRL zorgen voor een optimaal zicht en zichtbaarheid.

    De TRK 702X is voorzien van een stevig stalen trellis frame dat perfect past bij het ontwerp en tegelijkertijd zorgt voor een gemakkelijke en voorspelbare wegligging. Iets wat mede te danken is aan de robuuste aluminium swingarm met monoschokbreker aan de achterzijde waarvan zowel de preload als de rebound aanpasbaar zijn. Deze demper geeft 50 mm travel wat zich vertaalt naar 173 mm bij het achterwiel. Aan de voorzijde beschikt de motor over een upside-down vork met 50mm poten die 140mm travel hebben voordat de eindaanslag bereikt wordt.

    De 702X krijgt de gebruikelijke crossover maten mee van 19 inch aan de voorzijde en 17 inch aan de achterzijde. De spaakvelgen benadrukken het offroad karakter van de motor. Uit de fabriek wordt de 702X geleverd met Pirelli Scorpion Rally SRT’s in de maten 110/80 (voor) en 150/70 (achter).

    Aan boord springt gelijk het volledig digitale 5” TFT-dashboard in het oog. Deze unit is uitgerust met Bluetooth waardoor smartphoneconnectiviteit tot de mogelijkheden behoort. Zo worden binnenkomende oproepen op het dashboard getoond en is het mogelijk om deze op te nemen met de knoppen op het stuur.

    GAAN EN BLIJVEN GAAN!
    Benelli is druk bezig geweest met de ontwikkeling van de nieuwe 698cc metende krachtbron. Het kloppend hart van de TRK 702X betreft een moderne parallel-twin met DOHC-ontwerp. De EFI mapping van de twin is geoptimaliseerd om lekker veel koppel te leveren vanaf lage toerentallen en de koppelcurve lineair op te laten lopen op tot een piek van 68,2 Nm bij 6250 omwentelingen. Iets verder doortrekken levert naast een brede glimlach 76,2 pk (56 kW) op bij 8750 omwentelingen*.

    De kruktappen zijn 180 graden verzet, waardoor massakrachten beter uitgebalanceerd zijn. Daarnaast is er nog een interne balans-as toegevoegd wat resulteert in een zijdesoepel lopende motor. Voeg hier een soepele zes-bak met assist & slipper clutch aan toe en het plaatje is compleet. Zo ben jij altijd comfortabel onderweg. Trip na trip. Kilometer na kilometer.

    Met de TRK 702X ga je ver. Een forse tank geeft de mogelijkheid om 20 liter benzine mee te nemen. Exacte verbruikscijfers zijn nog niet beschikbaar, dus een range kan nog niet met zekerheid gesteld worden.

    Het remsysteem bestaat uit dubbele 320mm schijven aan de voorzijde met zwevende klauwen welke 2 zuigers bevatten. Achter zorgt een enkele 260mm schijf met een zwevende klauw voor de nodige vertraging. De TRK 702X is uitgerust met de modernste ABS techniek, wel zo veilig!

    * De TRK 702X is ook beschikbaar als 35 kW A2 variant!

     

  • Gratis 3-delige kofferset (t.w.v. €1119) en LED-verstralers (t.w.v. €389,95)!
    Wacht niet te lang… OP = OP! NU NOG BESCHIKBAAR IN ALLE KLEUREN!!

    Prijzen:
    Benelli 702X → € 9649,00
    Benelli 702 → € 9099,00

    Actievoorwaarden:

    Montagekosten van € 350,- zijn niet inbegrepen. Voor een professionele installatie kun je uiteraard op ons rekenen.
    Demo en gebruikte motoren zijn uitgesloten van de actie.
    Actie is alleen geldig op onze huidige voorraad, bestelling van motoren heeft een meerprijs van € 150,00 i.v.m. transportkosten.
    De actie is niet geldig in combinatie met andere lopende acties en/of prijsreducties.
    Deze actie geldt zolang de voorraad strekt, dus wees er snel bij!

    .

Opties en Accessoires:
5 inch tft display, 19 inch tubeless voorband, 36 maanden garantie, 700cc parallelle tweecilinder motor 70 pk, A2 mogelijk, Abs, Assist & slipper koppeling, Benzine capaciteit 21l, Buizenframe, Carter bescherming, Droog gewicht 235 kg, Euro 5 +, Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Gratis bezorging door heel nederland!, Handbescherming, Middenstandaard, Registratiekosten nieuwe motorfiets 75 euro, Tubeless spaakwielen, Usb in cockpit, Valbeugels, Verwarmde handvaten en zadel, Zadel hoogte 836 mm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion