Nieuwsbrief:

BENELLI  TRK 702 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
benelli - trk-702
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden
  • Over ons:

    Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor alle nieuwe motoren van CFMOTO. BENELLI, MOTOMORINI, ZERO en diverse occaissions, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.

    Wij hebben een unieke service! Uw motor is de eerste 10 dagen na aflevering gratis allrisk verzekerd!*

    U kunt dus zorgeloos de showroom uitrijden en hoeft zich geen zorgen te maken over de verzekering; deze is namelijk via Combi Motors Verzekeringen gratis de eerste 10 dagen geregeld*. Zij doen u daarna vrijblijvend een voorstel voor de beste verzekering tegen de scherpste premie na deze 10 dagen.

    Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!
    *informeer naar de voorwaarden


    Openingstijden:
    Dinsdag 9:00 - 18:00
    Woensdag 9:00 - 18:00
    Donderdag 9:00 - 18:00
    Vrijdag 9:00 - 18:00
    Zaterdag 9:00 - 16:00
    Op zondag en maandag zijn wij gesloten.

    KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!
  • TRK 702: TOWARDS NEW HORIZONS
    De gloednieuwe Benelli TRK 702 is een comfortabele, zeer complete en onvermoeibare globetrotter. Ontworpen om onvergetelijke avonturen aan te gaan en uitermate geschikt om eindeloos mee te toeren. Deze tweewieler is geboren om te reizen!

    Met de TRK 702 kun je rustig cruisen én gas geven! Het stalen trellis frame zorgt voor robuuste stevigheid, de lichtgewicht aluminium swingarm met verstelbare monoschokbreker achteraan zorgt voor een stabiele wegligging en de forse upside-down voorpoten dragen bij aan een uiterst nauwkeurig stuurgedrag.

    KLAAR OM VER TE GAAN?
    De TRK 702 is voorzien van een stevig stalen trellis frame dat zorgt voor een gemakkelijke en voorspelbare wegligging. Iets wat mede te danken is aan de robuuste aluminium swingarm met monoschokbreker aan de achterzijde waarvan zowel de preload als de rebound aanpasbaar zijn.
     
    VEELZIJDIGE PRESTATIES
    Benelli is druk bezig geweest met de ontwikkeling van de nieuwe 698cc metende krachtbron. Het kloppend hart van de TRK 702 betreft een moderne parallel-twin met DOHC-ontwerp. Het topvermogen ligt op 51,5 kW (70 pk) en 70.0 Nm.
    Met de TRK 702 ga je ver. Een forse tank geeft de mogelijkheid om 20 liter benzine mee te nemen.

    DIGITAAL DASHBOARD
    Aan boord springt gelijk het volledig digitale 5” TFT-dashboard in het oog. Deze unit is uitgerust met Bluetooth waardoor smartphoneconnectiviteit tot de mogelijkheden behoort. Zo worden binnenkomende oproepen op het dashboard getoond en is het mogelijk om deze op te nemen met de knoppen op het stuur.

  • Verkoopprijs is incl.10 dagen allrisk dekking en resterende fabrieksgarantie.

    * Vraag naar de uitgebreide garantievoorwaarden.
     

Opties en Accessoires:
*dit is een actieve demo, km stand kan afwijken! vraag naar beschikbaarheid, 5 inch tft display, 36 maanden garantie, 698cc parallelle tweecilinder motor 70 pk, A2 mogelijk, Abs, Achtervering instelbaar, Assist & slipper koppeling, Benzine capaciteit 20 l, Beschikbaar in forest green, anthracite grey & pearl white, Bluetooth connectiviteit, Buizenframe, Demo model, Droog gewicht 235 kg, Euro 5 +, Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Gratis bezorging door heel nederland!, Hoge windscherm, Led-verlichting, Registratiekosten nieuwe motorfiets 75 euro, Usb in cockpit, Valbeugels, Verwarmde handvaten en zadel, Zadel hoogte 790 mm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion