Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

BENELLI  IMPERIALE 400 - 2025

Nieuw
SILVER
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Referentienummer: 10804

Ontdek de tijdloze charme van de Benelli Imperiale Clubman. Met zijn Café racer van eind jaren '50 geïnspireerde ontwerp, verchroomde tank, megafoon uitlaat, krachtige 400cc-eencilindermotor en moderne technologie, biedt deze motorfiets een onvergetelijke rijervaring. Perfect voor zowel ervaren rijders als beginners, met geavanceerde veiligheidskenmerken, comfortabel rijgedrag en betrouwbare prestaties. Ervaar de schoonheid en elegantie van de Imperiale Clubman vandaag nog en domineer de open weg. Bezoek onze showroom om de Clubman te bewonderen.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion