Nieuwsbrief:

BENELLI  BN 125 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
N.V.T.
benelli - bn-125
benelli - bn-125
benelli - bn-125
benelli - bn-125
benelli - bn-125
benelli - bn-125
benelli - bn-125
benelli - bn-125
benelli - bn-125
benelli - bn-125
benelli - bn-125
benelli - bn-125
benelli - bn-125
benelli - bn-125
benelli - bn-125
benelli - bn-125
benelli - bn-125
benelli - bn-125
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Benelli BN125 is een naked motorfiets, ontworpen om de harten van de nieuwe generatie te veroveren. Deze 125 cc motor is perfect om gemakkelijk door het drukke stadsverkeer te rijden of om gewoon een plezierige motorrit te maken. Deze lichte motor wordt aangedreven door een luchtgekoelde vierkleps eencilinder. Het vermogen van 11,1 pk is uitstekend beheersbaar dankzij de soepele, voorspelbare gasreactie. De 17″ banden staan garant voor fantastische wendbaarheid en wegligging.

Motor is er in verschillende kleurstellingen.

Al onze prijzen zijn inclusief afleverkosten, rijklaarmaak kosten, kenteken kosten en tennaamstellingskosten.
 
Wim en Kevin Zielman
  • Gelieve te bellen alvorens af te reizen, dit om teleurstellingen te voorkomen.

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Motor Service Hoofddorp
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion