Nieuwsbrief:

APRILIA  PEGASO 650 TUSCANY TIBET - 2004

Garantie: Nee
13698 Km
Bruin
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
aprilia - tuscany-tibet
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Te Koop :

Aprilia Pegaso 650 injection Tuscany Tibet uitvoering

- B.j. Mei 2004
- Km.stand 13.698 km
- Volledig originele Aprilia Pegaso 650 van 1e Nederlandse eigenaar 
- Zeer unieke Aprilia in deze Tuscany Tibet uitvoering met de originele Aluminium Aprilia TopCase
- Prijs €  2950,- incl. Btw

Bezichtiging op afspraak !
  • Inruil mogelijk.

    Deze motor is te bezichtigen bij :
    CPH Motoren
    Nieuwe Baan 2
    5076AV  Haaren
    Tel.  06-53209499

    CPH Motoren selecteert zijn occasions altijd met uiterste zorg, hierdoor garanderen wij dat onze occasions altijd in perfecte staat zijn. Een occasion bij CPH Motoren is voorzien van 6 of 12 maanden garantie en wordt afgeleverd met een uitgebreide servicebeurt. Daarbij worden natuurlijk ook slijtagedelen gecontroleerd en indien nodig vervangen.

    Aflevering incl. 6 Maanden BIKE GARANTIE € 325,-

    Bezichtiging op afspraak !
     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
CPH Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion