Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO 660 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
RUSH GREY
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
aprilia - tuono-660
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Net als met de RS 660 verwezenlijken wij met de Aprilia Tuono 660 onze droom een motorfiets met een extreme gewicht/vermogensverhouding te bouwen. Met slechts 183 kg aan totale onbeladen massa voor 95 PK aan vermogen zet de Tuono 660 een heus record voor de categorie met een sportieve en toegankelijke naked die elke rijder zowel op de weg als het circuit weet te ondersteunen.

Vijf rijmodi, drie voor op de weg en twee voor op het circuit, om elke rijder en elke rijstijl te ondersteunen. Met het elektronische bedieningspaneel kunt u deze rijmodi makkelijk beheren en eenvoudig aanpassen.

Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Ook zijn wij al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires


Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven
www.vandenburgeindhoven.nl

Website
www.vandenburgeindhoven.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van den Burg Eindhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion