Nieuwsbrief:

APRILIA  SR GT 200 - 0000

Garantie: Ja
Nieuw
N.v.t.
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
aprilia - sr-gt-200
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De wendbare en dynamische Aprilia SR GT 200 levert onder alle omstandigheden grandioze prestaties en deelt met zijn gloednieuwe 174-cc ééncilindermotor formidabele klappen uit. Met een ongeëvenaard vermogen van 13 kW bij 8500 tpm en een koppel van 16,5 Nm bij 7000 tpm, is dit een praktische en krachtige motor die probleemloos het stadsverkeer trotseert.

De Aprilia SR GT 200 is uit voorraad leverbaar en mogelijk met financiering te betalen. Zie onderstaande link voor de financieringsmogelijkheden:
https://www.motoveda.nl/service/financieren

MotoVeda is officieel APRILIA dealer, u kunt bij ons terecht voor nieuwe voertuigen, onderhoud, accessoires, onderdelen, kleding en helmen.
U bent van harte welkom bij MotoVeda in Ede (centraal in Nederland)

Bij MotoVeda kun je gebruik maken van:

  • 1e servicebeurt tegen een gereduceerd tarief
  • Inruil van de oude scooter, motor of mp3
  • Aankoop van accessoires voor de Aprilia SR GT 200, deze zijn in onze winkel op voorraad of snel leverbaar
  • Mogelijkheid om extra garantie bij te kopen
  • Moto Veda
    Galvanistraat 55
    6716 AE Ede
    Telefoon: 0318-625625
    Mail: info@motoveda.nl
    Website: www.motoveda.nl






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoVeda
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion