Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
APRILIA RSV MILLE
APRILIA RSV MILLE
€ 2.990,- € 3.490,- p/mnd klik hier
1998, 46623 Km
APRILIA RSV MILLE R
APRILIA RSV MILLE R
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1999, 59900 Km
APRILIA RSV MILLE
APRILIA RSV MILLE
€ 2.390,- p/mnd klik hier
2000, 51296 Km
APRILIA RSV MILLE
APRILIA RSV MILLE
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2000, 60558 Km
APRILIA RSV MILLE
APRILIA RSV MILLE
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2001, 46085 Km
APRILIA RSV MILLE
APRILIA RSV MILLE
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2001, 36900 Km
APRILIA RSV MILLE
APRILIA RSV MILLE
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2003, 54440 Km
APRILIA RSV MILLE FACTORY
APRILIA RSV MILLE FACTORY
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2005, 6000 Km
Merkdealer
APRILIA RSV MILLE R
APRILIA RSV MILLE R
2005, 25000 Km
APRILIA RSV MILLE FACTORY
APRILIA RSV MILLE FACTORY
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2006, 55146 Km
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion