Nieuwsbrief:

APRILIA  SHIVER 900 - 2017

Garantie: Nee
33954 Km
Wit/zwart
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
aprilia - shiver-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een zeer nette Shiver 900 met Akrapovic uitlaat dempers.
Zit een zgan voorband op en heeft recent onderhoud gehad dus je kan voorlopig zonder extra kosten rijden.
Wij leveren de motor standaard af met 6 maanden garantie.
 
  • * Zeggen de foto's van de motor nog niet genoeg, kijk dan bij ons op de website daar is een kort filmpje te zien van deze motor, vergeet de instellingen van youtube niet op 4K te zetten.

    * Na bezichtiging en betaling is het uiteraard ook mogelijk om tegen betaling de motor bij u thuis af te leveren.

    * Bent u nieuwsgierig geworden of heeft u meer vragen over deze motor? Bel ons gerust of kom gezellig langs bij ons in de   showroom.

    * 10 dagen gratis ALL RISK verzekering van CombiMotors.

    * Financierings mogelijkheden via Nu Motorrijden.

    * Wij leveren onze motoren af met een complete aflevercheck en vaak met 3, 6 of 12 maanden garantie.

    * Vaak dezelfde dag nog weg rijden op u nieuwe motor.

     

Opties en Accessoires:
10 dagen gratis all risk verzekering, ABS, Akrapovic demper, Alarmverlichting, bar end mirrors, brembo remmen, kentekenplaat houder, Onderhouds historie aanwezig, Power Modes




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Domburg Motoren Nieuwkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion