Nieuwsbrief:

ACCES  CFORCE 1000 L7 - 2011

Garantie: Nee
155300 Km
Wit
acces - cforce-1000-l7
acces - cforce-1000-l7
acces - cforce-1000-l7
acces - cforce-1000-l7
acces - cforce-1000-l7
acces - cforce-1000-l7
acces - cforce-1000-l7
acces - cforce-1000-l7
acces - cforce-1000-l7
acces - cforce-1000-l7
acces - cforce-1000-l7
acces - cforce-1000-l7
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Renault Twingo
Km 155300
Bouwjaar 2011

Leuke nette auto. Heeft hier en daar kleine gebruikssporen maar is in zijn geheel nog zeer netjes.

Is jaarlijks netjes onderhouden. Juni 2024 een grote beurt gehad bij 148.233 km. APK in oktober gehad en er zijn nieuwe veren en schokbrekers geplaatst. Distributieriem vervangen in 2022.
Rekeningen hiervan zijn aanwezig.

Airco en radio/cd speler. Trekhaak. Goede all season banden. Kleur wit. Binnenkant bekleding zwart en in goede staat. Al met al een leuke auto die nog veel kilometers mee gaat.

Prijs € 2650,- 
  • Nieuwsgierig?  Kom dan langs in de shop! Wij zijn vaak aanwezig maar niet altijd. Graag contact opnemen voor een afspraak. 

    Overschrijven op ieder gewenst moment mogelijk, RDW erkend. Ook voor onderdelen of reparaties ben je welkom. Wij kunnen eventueel in overleg inruilen of opkopen. 

    Betalingen zijn mogelijk via internetbankieren. Vergeet niet om je daglimiet ruim van te voren te verhogen. 

    Mars Motoren
    Varsseveldseweg 87a
    7002 LJ Doetinchem

    T 0641721078
    E Marsmotoren@gmail.com
    W Marsmotoren.nl

    Kvk 71278443






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mars Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion