Nieuwsbrief:

Van Vuuren Motoren

Alleen Top Occasions. Wij zijn een onafhankelijk bedrijf dat zich hoofdzakelijk richt op de In- en Verkoop van Motoren. Wij zijn voortdurend op zoek naar mooie motoren die we tegen scherpe prijzen kunnen aanbieden! Uiteraard kunt U ook bij ons terecht voor onderhoud en reparatie van Uw motorfiets.
Alle motoren van Van Vuuren Motoren
27 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON V-ROD MUSCLE VRSCF
HARLEY-DAVIDSON V-ROD MUSCLE VRSCF
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2010, 70069 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2010, 25974 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2012, 21200 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2010, 33600 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2014, 57500 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 16.250,- p/mnd klik hier
2013, 36670 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2011, 42250 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2009, 52800 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
€ 14.650,- p/mnd klik hier
2016, 25739 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2014, 47949 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2012, 25376 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 107 FLHCS
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 107 FLHCS
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2018, 35500 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2010, 46200 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2008, 57310 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING FLHR
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING FLHR
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2014, 57600 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2011, 44640 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHXI
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHXI
€ 14.650,- p/mnd klik hier
2013, 52000 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE CLASSIC FLHTC
€ 14.650,- p/mnd klik hier
2013, 46732 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2010, 66494 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2012, 37050 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geļnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geļntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2024 Motoroccasion