TT Motoren Zwolle is sinds 1997 jouw dealer voor Noord en Oost Nederland.
Naast het prachtige programma van SUZUKI en KAWASAKI hebben wij altijd spectaculaire akties en een rijke keuze aan geselecteerde occasions en staan wij u graag terzijde bij de verdere 'aankleding' van uw motorhobby.
Bij ons treft u een ruim assortiment aan van helmen, kleding en accessoires. Een groot gedeelte hiervan is direct uit voorraad leverbaar.
Andere artikelen kunnen wij normaal gesproken binnen 24 uur in onze winkel hebben. De kledingcollectie voorziet u voor elke 'motor' gelegenheid: van kinderjack tot raceoverall, bescherming tegen koude vingers of vóór warme voeten, Comfort-Temp, Cordura, Gore tex of het mooiste leer van oa Berik en Revi't. De werkplaats is uitgerust om aan alle merken het juiste onderhoud te kunnen uitvoeren.
Onze motor verhuur afdeling is de grootste in de regio. U kunt bij ons per dag of een langere periode een motor huren, ook is daarbij kleding verhuur mogelijk.
TT Motoren heeft het…… Team TT Motoren Zwolle
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geļntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.