Nieuwsbrief:

South-East Motorcycles

Welkom bij South-Eastmotorcycles. South-eastmotorcycles straalt Harley-Davidson uit!! De winkel, de inrichting, de professionele werkplaats en een enthousiast team. Bij ons kun je terecht voor het echte Harley-Davidson gevoel. Jouw Harley-Davidson is onze passie!! Bij ons vindt je gebruikte Harley-Davidson motoren, nieuw, customizing, alle parts, reparatie en vakkundig spuitwerk. Veel plezier op onze site en tot snel in onze shop.
Alle motoren van South-East Motorcycles
41 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2005, 61500 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXFB
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXFB
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2015, 40600 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2000, 31600 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2006, 37800 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2003, 37000 Km
HARLEY-DAVIDSON CROSS BONES FLSTSB
HARLEY-DAVIDSON CROSS BONES FLSTSB
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2008, 39500 Km
HARLEY-DAVIDSON NIGHT ROD SPECIAL VRSCDX
HARLEY-DAVIDSON NIGHT ROD SPECIAL VRSCDX
€ 27.950,- p/mnd klik hier
2013, 14000 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB 114 FXBBS
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB 114 FXBBS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2021, 18250 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2012, 28200 Km
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT 114 FXBRS
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT 114 FXBRS
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2018, 7200 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2009, 19700 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTCI
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2008, 20200 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2001, 27000 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL DELUXE FLSTN
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL DELUXE FLSTN
€ 16.800,- p/mnd klik hier
2009, 5900 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLHCS
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLHCS
€ 18.250,- p/mnd klik hier
2019, 12600 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 13.950,- p/mnd klik hier
1998, 27000 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 18.900,- p/mnd klik hier
2009, 31500 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2016, 4600 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2016, 22000 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM 107
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM 107
€ 21.600,- p/mnd klik hier
2018, 4300 Km
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion