Nieuwsbrief:

PremiumMobility

Alle motoren van PremiumMobility
59 motoren gevonden
HONDA NSS 750 FORZA
HONDA NSS 750 FORZA
€ 12.550,- p/mnd klik hier
2021, 5335 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 ABS
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2011, 26687 Km
VOGE 500 DS
VOGE 500 DS
€ 6.150,- p/mnd klik hier
2021, 3117 Km
CFMOTO 450 SR
CFMOTO 450 SR
€ 7.398,- € 7.399,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
CFMOTO 700 CL-X SPORT
CFMOTO 700 CL-X SPORT
€ 9.098,- € 9.099,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
VOGE 500 R
VOGE 500 R
€ 6.249,- p/mnd klik hier
2022, 33 Km
HONDA NC 750 X DCT
HONDA NC 750 X DCT
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2015, 23886 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 ABS
KAWASAKI VERSYS 1000 ABS
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2017, 9300 Km
CFMOTO 800 MT EXPLORER
CFMOTO 800 MT EXPLORER
€ 14.498,- € 14.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
CFMOTO 450 CLC
CFMOTO 450 CLC
€ 7.298,- € 7.299,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
CFMOTO 450 SRS
CFMOTO 450 SRS
€ 7.998,- € 7.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
CFMOTO 800 NK ADVANCED
CFMOTO 800 NK ADVANCED
€ 9.998,- € 9.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2017, 15831 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2016, 8258 Km
YAMAHA TDM 900 ABS
YAMAHA TDM 900 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2014, 8152 Km
YAMAHA MT 03 ABS
YAMAHA MT 03 ABS
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2022, 10652 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2018, 17552 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2008, 20421 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE 765 RS
TRIUMPH STREET TRIPLE 765 RS
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2022, 6821 Km
HONDA CMX 500 REBEL
HONDA CMX 500 REBEL
€ 6.299,- p/mnd klik hier
2020, 7480 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2024 Motoroccasion