Motorsport Klazienaveen biedt:
• Keuze uit +/- 150 motoren, Waarvan 25 op locatie
• Ruime keus in Kleding en Helmen
• In- en verkoop nieuw en gebruikt alle merken
• Onderhoud en Reparaties Wegmotoren van alle merken
• Onderhoud en Reparaties Crossmotoren van alle merken
• Winterstalling & Winterbeurt
• Verhuur motoren
• Accessoires en Onderdelen
• Schade afhandelingen (eventueel leenmotor)
• Inbouwbedrijf alarm systemen
• Zeer gunstige financieringsmogelijkheden
• Altijd diverse banden actie's, Alle merken, Ook voor de cross/enduro
• Diverse uitlaatsystemen leverbaar ook custommade
• Lassen van aluminium , titanium , staal mogelijk
• Kom gerust langs, ook voor een kopje koffie
• 25 kw mogelijk, vraag naar de voorwaarden
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken.
In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.