Nieuwsbrief:

Motorservice Ossendrecht

Motor Service Ossendrecht heeft een uitgebreide winkel. In deze winkel kunt u alle spullen vinden om comfortabel motor te kunnen rijden. Er is altijd deskundig personeel aanwezig, om u verder te kunnen helpen. Wanneer u er op uw gemak rondkijkt kunt u tevens genieten van een bakkie koffie, dat altijd voor u klaar staat. In de winkel is er voor elk wat wils, van de sportieve- tot recreatievemotorrijder, een ieder vindt hier wel wat van zijn gading.
Alle motoren van Motorservice Ossendrecht
8 motoren gevonden
NORTON DOMINATOR
NORTON DOMINATOR
€ 10.000,- p/mnd klik hier
1957, 9867 Km
HARLEY-DAVIDSON SS 350
HARLEY-DAVIDSON SS 350
€ 5.500,- p/mnd klik hier
1974, 16878 Km
NORTON COMMANDO 750
NORTON COMMANDO 750
€ 12.500,- p/mnd klik hier
1972, 21254 Mls
HONDA VFR 400 R
HONDA VFR 400 R
€ 5.500,- p/mnd klik hier
1988, 18346 Km
SUZUKI AN 650 BURGMAN ABS
SUZUKI AN 650 BURGMAN ABS
€ 3.975,- p/mnd klik hier
2012, 68289 Km
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
€ 3.900,- p/mnd klik hier
2005, 121932 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2003, 44492 Mls
YAMAHA VMX 1200 BLACK MAX
YAMAHA VMX 1200 BLACK MAX
€ 4.250,- p/mnd klik hier
1997, 58367 Km
Een stukje historie: BMW in 2013 - BMW Motorrad presenteert op het Concorso d’Eleganza Villa d’Este (24 t/m 26 mei) in Italië een zeer bijzonder model: de BMW Concept Ninety. Twee jubilea vormden de aanleiding voor de ontwikkeling van deze motorfiets: 90 jaar BMW Motorrad en de 40ste verjaardag van de BMW R 90 S, het sportieve icoon van BMW Motorrad uit de jaren ’70. De BMW Concept Ninety is door BMW Motorrad Design ontworpen in samenwerking met Roland Sands Design uit Californië. Voormalig motorcoureur Roland Sands en zijn team zijn een begrip in de wereld van custom bikes. De BMW R 90 S werd in 1973 geïntroduceerd als het vlaggenschip van de ‘Stroke Six’ range. Met een topsnelheid van net boven de 200 km/u was hij een van de snelste motorfietsen van zijn tijd. Dit resulteerde in een groot aantal prijzen in verschillende raceseries. Met zijn aerodynamische ontwerp was de BMW R 90 S zijn tijd vooruit. Zo was het de eerste motorfiets met een standaard stroomlijnkap aan de voorzijde. Verder viel de BMW R 90 S op door zijn sportief vormgegeven achterzijde en Daytona Orange lakkleur. De BMW Concept Ninety is een eerbetoon aan deze trendsetter van toen, die uitgegroeid is tot een van de design-iconen van BMW Motorrad. Het model waarop deze sportieve motorfiets -met een luchtgekoelde tweecilinder boxermotor- is gebaseerd, is duidelijk te herkennen. Dat geldt onder meer voor de kappen, de tank, de zitting, de achterzijde, de ronde koplamp en de klassiek vormgegeven velgen. Doordat het motorblok en het chassis zwart zijn, lijken ze los te staan van de aerodynamische body. Het met de hand gebouwde bodywork is van aluminium en geheel met de hand gemaakt. De oranje lakkleur is een duidelijke verwijzing naar het Daytona Orange van de BMW R 90 S. Bij het ontwerpen en bouwen van de BMW Concept Ninety werkte BMW Motorrad Design nauw samen met de custom bike-specialisten van Roland Sands Design. Dit bedrijf liet zijn ‘handtekening’ vooral achter op de mechanische gedeelten en het motorblok. De custom bike-specialisten richtten zich hoofdzakelijk op de typische boxerelementen van de motor. Hoogtepunten van het werk van Roland Sands Design zijn de motorbeschermplaat, het kleppendeksel en het uitlaatsysteem. Die onderdelen werden op een bijzondere manier gepolijst, waardoor ze een prachtig contrast vormen met het zwart van de andere motoronderdelen. Overigens is de BMW Concept Ninety niet alleen een sieraad voor het oog, er kan ook gewoon mee gereden worden. De motorfiets en alle onderdelen zijn ontworpen om topprestaties te leveren. Net als destijds bij de BMW R 90 S.
© 2000 - 2025 Motoroccasion