Nieuwsbrief:

Motorservice de Zeeuw

Alle motoren van Motorservice de Zeeuw
10 motoren gevonden
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2007, 28185 Km
Motorservice de Zeeuw, Z-H
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2008, 36094 Km
Motorservice de Zeeuw, Z-H
YAMAHA MT 09 SP
YAMAHA MT 09 SP
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2021, 15131 Km
Motorservice de Zeeuw, Z-H
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2016, 21135 Km
Motorservice de Zeeuw, Z-H
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 6.640,- p/mnd klik hier
2015, 29640 Km
Motorservice de Zeeuw, Z-H
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2022, 11852 Km
Motorservice de Zeeuw, Z-H
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2018, 10048 Km
Motorservice de Zeeuw, Z-H
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
TRIUMPH TIGER 900 GT PRO
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2020, 8397 Km
Motorservice de Zeeuw, Z-H
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2015, 25288 Km
Motorservice de Zeeuw, Z-H
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 11.340,- p/mnd klik hier
2019, 14790 Km
Motorservice de Zeeuw, Z-H
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion