Nieuwsbrief:

Motorhuis de Valkenier


www.de-valkenier.nl
0342-416566
Dealer van:Lid BOVAG

NIMOTO, SUZUKI


Motorhuis "De Valkenier" in Barneveld is de exclusief Suzuki dealer voor Midden-Nederland. Natuurlijk zijn wij gespecialiseerd in Suzuki maar kun je naast Suzuki ook voor alle andere Japanse motoren bij ons terecht. Op onze site proberen we je een indruk te geven van ons bedrijf en onze bedrijfsfilosofie. Zo vind je op onze site alle informatie over de nieuwe Suzuki 2011 modellen en onze occasions. Ook proberen wij je via deze site zo goed mogelijk op de hoogte te houden van het laatste nieuws op motorgebied. I n onze nieuwsbrief worden vaak aantrekkelijke akties meegezonden die alleen gelden op vertoon van de nieuwsbrief. Wil je dit nieuws per nieuwsbrief van ons ontvangen meld je dan hier aan voor onze nieuwsbrief. Het laatste Suzuki nieuws? Het Valkenier Team bedankt je voor het bezoek!! Ps. De koffie staat altijd klaar!!
Alle motoren van Motorhuis de Valkenier
45 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXDWG DYNA
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2002, 46900 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XLH 1200
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XLH 1200
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2005, 26700 Km
ZERO DS ZF 14.4
ZERO DS ZF 14.4
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2019, 21300 Km
YAMAHA FJR 1300 A
YAMAHA FJR 1300 A
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2011, 111025 Km
YAMAHA FJR 1300 A
YAMAHA FJR 1300 A
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2005, 69400 Km
SUZUKI V-STROM 800
SUZUKI V-STROM 800
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2023, 12800 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 S TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 S TOURER
€ 14.490,- p/mnd klik hier
2022, 14300 Km
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2006, 53500 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2018, 34970 Km
DUCATI M 695
DUCATI M 695
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2008, 10200 Mls
PIAGGIO MP3 300 LT
PIAGGIO MP3 300 LT
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2010, 24600 Km
TRIUMPH T 160 V
TRIUMPH T 160 V
€ 12.999,- p/mnd klik hier
1975, 20500 Mls
KAWASAKI Z1000
KAWASAKI Z1000
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2005, 27500 Km
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
KAWASAKI VERSYS 650 ABS
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2014, 56400 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2010, 35600 Km
HONDA XL 1000 V VARADERO ABS
HONDA XL 1000 V VARADERO ABS
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2007, 63000 Km
DUCATI MULTISTRADA 1200 ABS
DUCATI MULTISTRADA 1200 ABS
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2013, 23000 Km
HONDA X-ADV
HONDA X-ADV
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2020, 23500 Km
SUZUKI INTRUDER M 800 Z
SUZUKI INTRUDER M 800 Z
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2009, 21800 Km
Merkdealer
ROYAL ENFIELD INTERCEPTOR 650
ROYAL ENFIELD INTERCEPTOR 650
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2021, 12500 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion