Nieuwsbrief:

Jos Engbers Motoren

Welkom bij Jos Engbers Motoren. Wij willen u hiermee zo goed mogelijk van dienst zijn.  Zoekt u een motor die er niet bij staat, laat u dan niet tegen houden om ons te bellen of te mailen.
Alle motoren van Jos Engbers Motoren
42 motoren gevonden
HONDA XL 1000 V VARADERO
HONDA XL 1000 V VARADERO
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2001, 47663 Km
KAWASAKI Z H2
KAWASAKI Z H2
€ 14.975,- p/mnd klik hier
2020, 21803 Km
APRILIA TUONO 1000 R FACTORY
APRILIA TUONO 1000 R FACTORY
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2007, 58849 Km
KTM 1190 ADVENTURE
KTM 1190 ADVENTURE
€ 8.650,- p/mnd klik hier
2013, 43788 Km
DUCATI STREETFIGHTER V4S
DUCATI STREETFIGHTER V4S
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2020, 21675 Km
BMW R 1250 GS
BMW R 1250 GS
€ 18.650,- p/mnd klik hier
2019, 30887 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 24.350,- p/mnd klik hier
2023, 12396 Km
BMW S 1000 R
BMW S 1000 R
€ 16.745,- p/mnd klik hier
2022, 6095 Km
DUCATI MONSTER 1200
DUCATI MONSTER 1200
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2016, 25643 Km
HONDA NT 1100 DCT
HONDA NT 1100 DCT
€ 14.450,- p/mnd klik hier
2022, 13821 Km
KAWASAKI ZX 10R
KAWASAKI ZX 10R
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2016, 55432 Km
KTM 1290 SUPER ADVENTURE R
KTM 1290 SUPER ADVENTURE R
€ 18.600,- p/mnd klik hier
2022, 17891 Km
KTM 1290 SUPER ADVENTURE R
KTM 1290 SUPER ADVENTURE R
€ 18.650,- p/mnd klik hier
2022, 13285 Km
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
€ 17.850,- p/mnd klik hier
2023, 8227 Km
BMW R NINE T
BMW R NINE T
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2018, 11966 Km
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 20.650,- p/mnd klik hier
2019, 20857 Km
YAMAHA TRACER 900 GT
YAMAHA TRACER 900 GT
€ 10.850,- p/mnd klik hier
2018, 37085 Km
TRIUMPH TIGER 1200 GT PRO
TRIUMPH TIGER 1200 GT PRO
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2022, 16057 Km
KTM 790 ADVENTURE
KTM 790 ADVENTURE
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2019, 23559 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 13.250,- p/mnd klik hier
2023, 6249 Km
Wist u dat: In de motortaal "Plunjervering" betekent: Een plunjer is de zuiger in een perspomp. In de jaren veertig was de plunjervering de voorloper van de scharnierende achterbrug. In de stijve achterkant van het frame werd een unit van twee op elkaar staande cilinders gemonteerd met in het midden de achteras. Het achterwiel kon zowel opwaarts als neerwaarts inveren. De demping werd geregeld door concentrische veren en twee zuigers (plunjers) die in de cilinder op en neer gingen en bij in- en uitveren een mengsel van olie en lucht samenpersten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion