Nieuwsbrief:

Huybers Motoren

Welkom bij Huybers Motoren Al sinds 1958 – Actief en Voordelig !! Het Motor-Totaal-Center voor de Japanse motor. De leverancier, specialist en service werkplaats voor YAMAHA, SUZUKI, KAWASAKI, HONDA. Wij adviseren u graag voor uw nieuwe aankoop !!
Alle motoren van Huybers Motoren
105 motoren gevonden
HONDA NC 750 S / ABS
HONDA NC 750 S / ABS
€ 5.900,- p/mnd klik hier
2016, 18700 Km
HONDA VT 750 C SHADOW
HONDA VT 750 C SHADOW
€ 5.150,- p/mnd klik hier
2004, 14400 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 5.400,- p/mnd klik hier
2016, 28800 Km
HONDA NC 750 S / ABS
HONDA NC 750 S / ABS
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2016, 34950 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 5.400,- p/mnd klik hier
2017, 19400 Km
HONDA NC 750 X ABS
HONDA NC 750 X ABS
€ 9.749,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
HONDA CMX 500 REBEL
HONDA CMX 500 REBEL
€ 8.399,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
HONDA XL 750 TRANSALP
HONDA XL 750 TRANSALP
€ 12.799,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
SUZUKI GSX-8S
SUZUKI GSX-8S
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 11.299,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
SUZUKI SV 650 A
SUZUKI SV 650 A
€ 8.099,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 8.099,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
HONDA CMX 1100 REBEL
HONDA CMX 1100 REBEL
€ 10.900,- p/mnd klik hier
2021, 23100 Km
SUZUKI V-STROM 650 XTA
SUZUKI V-STROM 650 XTA
€ 10.399,- p/mnd klik hier
2024, 0 Km
SUZUKI GSX-S 1000 KATANA
SUZUKI GSX-S 1000 KATANA
€ 8.900,- p/mnd klik hier
2019, 12500 Km
SUZUKI INTRUDER C 800 CLASSIC
SUZUKI INTRUDER C 800 CLASSIC
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2006, 24400 Km
HONDA CMX 500 REBEL
HONDA CMX 500 REBEL
€ 6.150,- p/mnd klik hier
2018, 10950 Km
HONDA NT 700 V DEAUVILLE C-ABS
HONDA NT 700 V DEAUVILLE C-ABS
€ 4.400,- p/mnd klik hier
2008, 56600 Km
HONDA VFR 800 VTEC ABS
HONDA VFR 800 VTEC ABS
€ 3.900,- p/mnd klik hier
2005, 24100 Km
HONDA CBF 500
HONDA CBF 500
€ 2.900,- p/mnd klik hier
2006, 49400 Km
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2024 Motoroccasion