Nieuwsbrief:

Divmo Motoren

In de showroom staan gemiddeld 50 motoren. Wij hebben alles voor de motorsport!
Alle motoren van Divmo Motoren
65 motoren gevonden
SUZUKI C 800 INTRUDER
SUZUKI C 800 INTRUDER
€ 4.890,- p/mnd klik hier
2005, 95922 Km
SUZUKI VS 750 INTRUDER
SUZUKI VS 750 INTRUDER
€ 2.490,- p/mnd klik hier
1988, 23114 Mls
BMW STEIB ZIJSPAN
BMW STEIB ZIJSPAN
€ 22.900,- p/mnd klik hier
1962, 9000 Km
SUZUKI VS 700 INTRUDER
SUZUKI VS 700 INTRUDER
€ 2.290,- p/mnd klik hier
1986, 42074 Km
HONDA CBX 650 NIGHTHAWK
HONDA CBX 650 NIGHTHAWK
€ 1.890,- p/mnd klik hier
1988, 24532 Km
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
€ 4.990,- p/mnd klik hier
1993, 95390 Mls
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
KAWASAKI VN 800 CLASSIC
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2001, 98167 Km
HONDA VFR 1200 F
HONDA VFR 1200 F
€ 6.290,- p/mnd klik hier
2011, 33122 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2004, 27637 Km
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
€ 4.690,- p/mnd klik hier
2002, 97100 Km
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
KAWASAKI VN 1700 CLASSIC TOURER
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2012, 35546 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 883 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 883 C
€ 8.290,- p/mnd klik hier
2007, 10200 Km
HONDA CBR 650 F
HONDA CBR 650 F
€ 6.690,- p/mnd klik hier
2015, 30536 Km
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
KAWASAKI VN 900 CLASSIC
€ 5.890,- p/mnd klik hier
2008, 45560 Km
HONDA SCV 100 LEAD
HONDA SCV 100 LEAD
€ 890,- p/mnd klik hier
2004, 6100 Km
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.490,- p/mnd klik hier
1999, 10600 Km
SUZUKI INTRUDER C 1800 R
SUZUKI INTRUDER C 1800 R
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2009, 27507 Km
YAMAHA XV 1700 WARRIOR
YAMAHA XV 1700 WARRIOR
€ 9.890,- p/mnd klik hier
2009, 8513 Km
SUZUKI VL 1500 INTRUDER
SUZUKI VL 1500 INTRUDER
€ 11.490,- p/mnd klik hier
2015, 7076 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 6.490,- p/mnd klik hier
1999, 87060 Km
Wist u dat: In de motortaal "Carter" betekent: Plaats waar de krukas huist. In het Nederlands werd vroeger wel gesproken van krukkast. Een carter kan horizontaal of verticaal gedeeld zijn. Vooral bij een blokmotor biedt een horizontale deling van het carter voordelen bij het sleutelen, omdat het inwendige van de versnellingsbak en de krukas dan goed bereikbaar zijn.
© 2000 - 2024 Motoroccasion