Nieuwsbrief:

BEWO Motoren Lichtenvoorde

Bewo Motoren, Revisie & Tuning staat garant voor hoge kwaliteit. Werkend in een zeer steriele werkplaats, word er met veel passie gewerkt aan uw motor. Vanuit Lichtenvoorde worden motoren klaargemaakt die door heel Europa worden ingezet van hobby tot WK niveau in veel verschillende wedstrijdsporten. De showroom staat vol met nieuwe en gebruikte motoren, onderdelen en producten. Neem vrijblijvend contact op, en of kom gerust langs voor een bak koffie waarbij alle mogelijkheden besproken kunnen worden. +31616681891 World wide shipping possible.
Alle motoren van BEWO Motoren Lichtenvoorde
14 motoren gevonden
FANTIC XXF 250
FANTIC XXF 250
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2023,
VENT BAJA 50 2T KIDS
VENT BAJA 50 2T KIDS
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
FANTIC XX 250
FANTIC XX 250
2023, 35 Uur
FANTIC XX 250
FANTIC XX 250
2023, 35 Km
KTM 85 SX
KTM 85 SX
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2022,
BETA RR 4T 390
BETA RR 4T 390
€ 6.295,- p/mnd klik hier
2020, 5200 Km
KTM 85 SX
KTM 85 SX
2023, 20 Uur
FANTIC XX 250
FANTIC XX 250
2023, 127 Uur
FANTIC XX 250
FANTIC XX 250
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2024, 35 Km
FANTIC XEF 450
FANTIC XEF 450
€ 7.495,- p/mnd klik hier
2023, 19 Uur
FANTIC XEF 450
FANTIC XEF 450
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
FANTIC XEF 450
FANTIC XEF 450
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
FANTIC XEF 450
FANTIC XEF 450
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
FANTIC XE 310
FANTIC XE 310
€ 12.690,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion