Nieuwsbrief:

ZERO  SR/F ZF 14.4 - 2023

Garantie: Ja
9954 Km
Rood
zero - sr-f-zf-14-4
zero - sr-f-zf-14-4
zero - sr-f-zf-14-4
zero - sr-f-zf-14-4
zero - sr-f-zf-14-4
zero - sr-f-zf-14-4
zero - sr-f-zf-14-4
zero - sr-f-zf-14-4
zero - sr-f-zf-14-4
zero - sr-f-zf-14-4
zero - sr-f-zf-14-4
zero - sr-f-zf-14-4
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Een elektrische naked bike voor de rijder die slimme technologie combineert met groen rijplezier.
 

Accu & prestaties
  • Z-Force 14,4 kWh batterij (12,6 kWh netto), goed voor een stadsbereik tot ±259 km en gecombineerd bereik van ca. 198 km;
  • De accu van deze motor heeft nog fabrieksgarantie tot mei 2027
  • Z-Force 75-10 elektromotor met piekvermogen van 82 kW (~110 pk) en 190 Nm koppel.
  • Topsnelheid tot 200 km/u
Opladen & gebruiksgemak
  • Deze Zero is uitgerust met een 6 kW boordlader voor sneller AC-laden bij een Type 2 laadpaal.
  • Ook oplaadbaar via gewoon 230 V stopcontact – geen speciale infrastructuur nodig.
Veiligheid & elektronica
  • Bosch MSC ABS met tractie- en koppelcontrole voor optimale grip.
  • Cypher III-besturingssysteem voor verschillende rijmodi, OTA-updates en koppeling met Zero-app.
Techniek & comfort
  • Lichtgewicht trellis-stalen frame met Showa-vering (43 mm USD-voorvork / achterschokdemper) voor sportieve controle.
  • Aandrijving via Gates carbon belt-drive – geen oliën of smering.
  • 127 mm TFT-display, cruisecontrol, verwarmde handvatten en LED-verlichting als standaard uitrusting.

Opties en Accessoires:
Cruise control, Kofferset, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor van de Toekomst
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion