Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 300 TOURING - 2020

Garantie: Ja
Nieuw
Rood Metallic
vespa - gts-300-touring
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Vespa Gts 300 Touring Rood  3-2020 3445km (1e Eigenaar)

Onderscheid je van de massa, Vespa GTS Super, Rood metallic

Wanneer je op het zadel van je Vespa GTS Super zit, wees dan voorbereid om de aandacht te trekken, waar je ook gaat. Dit is een Vespa ontworpen om je hart te veroveren op het eerste gezicht, en geen enkel detail is aan het toeval overgelaten.

Specificaties:
- 300cc injectie motor met 17,5 kw (24PK)
- Achterdrager chroom
- rijden met A2 rijbewijs
- Zuinig in gebruik, 1:30 (fabrieksopgave)
- Schijfremmen voor en achter incl. ABS en ASR
- Staat voor u klaar in de Winkel
-  Kleur: Rood metallic
- Fantastische en stijlvolle Motorscooter voor elke rit!
- Speciaal Touring zadel
 

  • Deze mooie occasion word aangeboden met afleverbeurt en 1 jaar Bovag garantie.

    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar
     een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren ( Ook van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi

    Scooters Vespa & Piaggio

Opties en Accessoires:
ABS, Achterklapdrager chroom




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion