Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 750 - 1985

Garantie: Nee
77821 Km
Rood
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Motor uit prive collectie!

November 2024 voor het laatst gelopen, motor verkeerd in werkelijk prachtige en geheel originele staat. De lak op het blok laat hier en daar wel los, maar is eigenlijk te mooi om op te knappen. Een echte NOS Survivor zoals ze dat noemen

Motor is destijds nieuw door ons geleverd! Geheel schadevrij, geen ex-schade en in dit geval uniek met de originele uitlaat

Eerste jaar van de GSX-R serie dus echt een bijzonderw motor voor in de verzameling

Hoeft niet weg, liefst naar iemand die deze motor kan waarderen!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1991 - Europa's eerste Sport-Tour, de FJ, met zijn vloeistofgekoelde 4-takt DOHC parallele 4-cilinder motorblok, droeg dit blok in een taai lateraal frame. Ook werd Yamaha's unieke vibratiereductie gebruikt genaamd Orthogonal Mounting. In deze vorm maakte de motor haar debuut als 1100 cc machine in 1984. Nadat in Europa een grote schare liefhebbers was opgebouwd werd deze opgeschaald naar 1200 cc in 1986. Later, in 1991, werd het type opnieuw uitgebracht onder de naam FJ 1200 A, met eem state-of-the-art ABS (Anti Blokkering Systeem).
© 2000 - 2025 Motoroccasion