Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
zeer nette zwarte c800 intruder
in zeer nette staat met leren tassen
valbeugel met highway steps
een dubbele sissybar en een ruit.
KOBO Motoren
Ruim 190 motoren op voorraad, dealer van KTM en Moto Morini.
Wij zijn geopend van dinsdag t/m zaterdag.
Inruil van uw motor of auto is mogelijk.
Wij helpen bij een particuliere of zakelijke (deel)financiering.
Al onze motoren worden met een afleverbeurt en garantie afgeleverd voor 250 euro, inclusief op naam zetten.
Heeft u interesse bel dan 0512-542142 of 0650851728 of e-mail naar verkoop@kobomotoren.nl.
Wij bezorgen in overleg ook motoren.
Heeft u vragen? Wij helpen u graag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, OHC, 45° V-twin, tweecilinder |
Boring x slag | 83|74.4 |
Cilinder inhoud | 805 |
Comp. verhouding | 9.4 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | Electrisch |
Vermogen | 53|39|6000 |
Max. koppel | 69|3200 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 5 Versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15.5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veerweg 140 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, oliegevulde schokdemper, veervoorspanning 5-voudig instelbaar, veerweg 105mm |
Remmen voor | enkele 300 mm schijf |
Remmen achter | 180 mm trommel |
Voorband | 130/90 - 16M/C 67H met binnenband/tubeless (Classic) |
Achterband | 170/80 - 15M/C 77H met binnenband/tubeless (Classic) |
Wielbasis | 1655 |
Lengte | 2500 |
Breedte | 955 |
Hoogte | 1110 |
Zithoogte | 700 |
Drooggewicht | 277 |
Leverbare kleuren | Zwart |
Beschrijving | De Intruder C800 is een fenomeen in zijn klasse; met een breed vermogen, uitstekende rijeigenschappen en een rijkelijke uitrusting. Naast de standaard versie is er de zogenaamde LC uitvoering. Deze is voorzien van een Intruder windscherm, chromen valbeugel en lederen zijtassen met Quick Fix montagesysteem.
Dit model is leverbaar met een 35KW set voor het A2 rijbewijs |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
| Drachten, Friesland |
| 0512-542142 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken