Nieuwsbrief:

RIEJU  MR 300 RACING - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Rood
rieju - mr-300-racing
rieju - mr-300-racing
rieju - mr-300-racing
rieju - mr-300-racing
rieju - mr-300-racing
rieju - mr-300-racing
rieju - mr-300-racing
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DE NIEUWE RIEJU MR 300i RACING 2026 – DE TOEKOMST VAN 2-TAKT ENDURO
De Rieju MR 300i Racing 2026 brengt het allerbeste van traditie en technologie samen. Deze nieuwe generatie enduro-motorfiets tilt 2-takt prestaties naar een ongekend niveau dankzij geavanceerde injectietechnologie, hoogwaardige vering en doordachte details die speciaal zijn ontworpen voor extreme offroad-rijders.
Slimme Injectie: TFI met Dubbele Bosch Injectoren

De nieuwe MR 300i is uitgerust met een revolutionair TFI-injectiesysteem met twee Bosch-injectoren – één voor hoge en één voor lage toeren. Hiermee simuleert de motor perfect het gevoel van een klassieke carburateur, maar met de precisie, souplesse en efficiëntie van moderne injectie.
3 Mappings voor Elke Omstandigheid



Race Mode: Maximaal vermogen voor pure adrenaline op het chronoparcours.


Forest Mode: Gebalanceerde power en controle voor technische ritten.


Wet Mode: Soepele en voorspelbare gasreactie bij weinig grip.


Elektronische Uitlaatklep

Een moderne elektronische klep past zich automatisch aan op het toerental en de gaspositie. Het resultaat: een constante en directe vermogensafgifte, ongeacht terrein of situatie.
Krachtig, Soepel en Trillingsvrij

Dankzij een contra-roterende balansas draait de motor trillingsvrij en stabiel – een grote plus voor comfort én tractie op lange ritten of technisch terrein.
Superieure Suspensie

Voorzien van een topklasse KYB 48 mm voorvork (AOS, Closed Cartridge) en volledig instelbare KYB Monoshock achter, inclusief high/low speed demping. Dit systeem garandeert chirurgische precisie op elk terrein.
Lichtgewicht EXCEL Wielen

Aluminium velgen met Michelin Enduro-banden (90/90-21 voor, 140/80-18 achter) zorgen voor maximale grip en wendbaarheid.
  • Overveld Off Road Parts is een toonaangevende motorzaak met meer dan 25 jaar ervaring in de branche. Als officiële dealer van RIEJU en leveren ook topmerken zoals SUZUKI, KAWASAKI, HONDA, GASGAS, KTM, HUSQVARNA, YAMAHA, BETA, MASH en FANTIC, bieden wij een uitgebreid assortiment aan motoronderdelen, accessoires en uitrusting.

    Bij Overveld Off Road Parts geloven we in het bieden van een uitgebreid assortiment aan motoronderdelen, accessoires en uitrusting om aan de behoeften van zowel professionele rijders als hobbyisten te voldoen. Onze expertise stelt ons in staat om advies op maat te geven en de juiste producten aan te bevelen die passen bij de specifieke wensen en eisen van onze klanten.

    Als een bedrijf dat gedreven wordt door passie voor off-road motorrijden, streven we ernaar om een gemeenschap van enthousiaste rijders te ondersteunen door middel van evenementen, workshops en het delen van kennis. Ons toegewijde team staat altijd klaar om onze klanten te helpen en te inspireren om het beste uit hun off-road avonturen te halen.

    Bij Overveld Off Road Parts is klanttevredenheid onze hoogste prioriteit en we streven er voortdurend naar om onze diensten te verbeteren en ons assortiment uit te breiden om aan de veranderende behoeften van de off-road motorrijders te voldoen. We kijken ernaar uit om u te verwelkomen in onze winkel en u te helpen bij het realiseren van uw off-road dromen.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Overveld Parts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Big Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber o f Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2025 Motoroccasion