Nieuwsbrief:

MOTOBECANE  U54C - 1975

Garantie: Ja
Onbekend
Rood
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
motobecane - u54c
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Motobecane 125cc Classic Racer! 
7.995,- of vraag vrijblijvend financiering aan !

Opties en Accessoires:
• bj. 1970
• 125cc 2 cilinder   
• Classic racer  
• Scitsu toerenteller 
• HPI ontsteking   

 
  •  

     



    Veel enthousiasme en passie! Dat is VBM Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim vijftien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
    Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering. 

    Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend!

    Maandag, dinsdag en woensdag op afspraak
    Donderdag van 10 uur tot 17 uur ( s'avonds op afspraak)
    Vrijdag van 10 uur tot 17 uur ( s'avonds op afspraak)
    Zaterdag van 10 uur tot 15 uur


    VBM Motoren Oirschot

    Telefoon / Whatsapp 0031622042482 

    Instagram / Facebook @VBMmotoren  






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
VBM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Simplex" betekent: Enkelvoudig. Een simplex ketting is een ketting met één rij schakels. Simplexis tevens de benaming voor een trommelrem, met één centrale nok (remsleutel) die twee remschoe­nen bedient. De remcapaciteit van de simplex rem is matig omdat slechts een van de twee schoenen tegen de draairichting van de trommel in wordt geduwd (de oplopende schoen), ter­wijl de andere schoen (de lossende schoen) met de draairichting mee tegen de trommelwand wordt aangedrukt en daar­door beduidend minder wrijving produceert.
© 2000 - 2024 Motoroccasion