Nieuwsbrief:

MASH  SIX HUNDRED 650 - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
Groen wit
Vermogen:
29 kW
Teller:
716 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Nee
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
mash - six-hundred-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden een prachtige mash 650 een retro met moderne veiligheid en gemak.
 
  • michelin bandenset
  • 35kw / a2 goedgekeurd
  • originele uitlaat
  • abs 
  • originele spiegels
  • led verlichting
  • originele knipperlichten
  • weinig kilometers
  • Vloeistoffen en slijtagedelen zeer goed
  • Motor loopt en rijdt zeer goed
  • Zie foto's voor meer opties!

een prachtige mash die helemaal origineel is en zeer weinig heeft gelopen. wilt u een retro motorfiets zonder elk weekend te 'moeten' sleutelen om hem lopend te houden? dan is dit een verstandige keuze . een motor die een hoop bekijks geeft om zijn uiterlijk, heerlijk rijdt, voorzien is van moderne veiligheid zoals abs, en die je nooit laat staan wat wil je nog meer.....

 
  • Welkom bij Meester Motorsport

    De plek waar de passie voor motoren en de klanttevredenheid altijd voorop staan!  Met meer dan 15 jaar ervaring in de motorbranche en een uitgebreide kennis van motoren, doen wij er alles aan om jou te helpen de motor van je dromen te vinden.
    Daarnaast kun je bij ons ook terecht voor het verkopen of inruilen van je motor, evenals voor financiering en verzekering.
    Bekijk ons volledige aanbod motoren en diensten op www.meestermotorsport.nl

    Wij zijn zeven dagen per week geopend op afspraak. Hierdoor bent je niet gebonden aan openingstijden en kunt je ook in de avond bij ons terecht. Een afspraak maken kan eenvoudig via telefoon, e-mail of WhatsApp. Wij reserveren geen motoren, dus wees er optijd bij!

    - Tenaamstelling/vrijwaring
    - Gratis 10 dagen All-Risk verzekering
    - Proefrit is altijd mogelijk
    - Vandaag kopen = vandaag rijden!
    - Zeven dagen per week geopend op afspraak


    Wij zijn bereikbaar via:
    Telefoon: +31642056891
    WhatsApp: +31642056891
    E-mail: info@meestermotorsport.nl

    Meester Motorsport
    De Kronkels 9B
    3752LM Bunschoten-Spakenburg

  • Ben je geïnteresseerd en wil je de motor van dichtbij bekijken? Neem gerust en vrijblijvend contact op voor een bezichtiging of proefrit.

    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Meester Motorsport
De Kronkels 9B
Bunschoten-Spakenburg
Plan de route
06-42056891
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion