Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

MASH  BELENA 125 - 2024

Nieuw
Blauw, Grijs en Zwart
mash - belena-125
mash - belena-125
mash - belena-125
mash - belena-125
mash - belena-125
mash - belena-125
mash - belena-125
mash - belena-125
mash - belena-125
mash - belena-125
mash - belena-125
mash - belena-125
mash - belena-125
mash - belena-125
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De Mash Belena is een moderne motorscooter die een uitzonderlijke rijervaring biedt, waar prestaties en comfort harmonieus samenkomen. Of je nu binnen de bebouwde kom rijdt of daarbuiten, de Mash Belena met zijn 125cc of 300cc motor zorgt voor een soepele, plezierige rit.

Deze elegante motorscooter is beschikbaar in twee versies: de 125cc variant in de kleuren blauw, grijs en zwart, en de 300cc variant in een stijlvol zwart design. Ideaal voor mensen die regelmatig woon-werkverkeer rijden en op zoek zijn naar een combinatie van stijl en gebruiksvriendelijkheid, alles tegen een aantrekkelijke prijs.

De naam ‘Belena’ is een eerbetoon aan de stad Beaune, de geboorteplaats van het merk Mash, waar passievolle ontwerpers elk model met zorg vormgeven.

Het ergonomische ontwerp en de 14-inch en 13-inch wielen maken het eenvoudig om zelfs in druk verkeer te manoeuvreren, terwijl ze ook extra stabiliteit bieden bij hogere snelheden.

Een opvallend kenmerk van de Mash Belena is de indrukwekkende LED-koplampen. Deze moderne LED-lampen dragen niet alleen bij aan de onderscheidende uitstraling, maar zorgen ook voor optimale zichtbaarheid tijdens het rijden. Het eigentijdse ontwerp en elegante silhouet geven de Mash Belena een sportieve uitstraling.

Rijcomfort staat hoog in het vaandel bij Mash, en de Belena is daarop geen uitzondering. Het ergonomische ontwerp, brede zadel, grote verlichte buddyseat en sleutelloze start dragen bij aan de complete rijervaring van deze motorscooter.

Als kers op de taart biedt de Mash Belena geïntegreerde Bluetooth-radiofunctionaliteit. Muziekliefhebbers kunnen tijdens het cruisen genieten van hun favoriete radiostations of afspeellijsten. Deze innovatieve functie toont de voortdurende toewijding van Mash om te voldoen aan de behoeften en verlangens van zijn gebruikers.

Kortom, de Mash Belena is een eigentijdse en comfortabele motorscooter die jou een plezierige rijervaring biedt, zowel in stijl als in functionaliteit. Ontdek de veelzijdigheid van de Mash Belena en geniet van zijn sportieve prestaties en gebruiksvriendelijkheid tijdens jouw woon-werkverkeer en daarbuiten.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Mash
Model Belena 125
Kleur Blauw, Grijs en Zwart
Segment Motorscooter
Cilinderinhoud 124,9 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 3.799,-
Prijs inclusief € 199,00 kosten rijklaar:
€ 3.999,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion