Nieuwsbrief:

BETA  RR 50 TRACK - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
Zwart
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
beta - rr-50-track
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De revolutionaire schakelbrommer met het juiste motorgevoel  

De Beta 50 is terug met een nieuw model met volledig vernieuwd frame, motor en design. De nieuwe Beta RR 50 is er in de Enduro- en Motard (Supermoto) versies. Ze hebben allemaal een nieuw frame, een Euro 5-motor en een ontwerp dat is geïnspireerd op de grotere RR Enduro modellen (7 keer wereldkampioen met Holcombe en 5 keer met Freeman). De nieuwe Beta 50-modellen zijn een mix van race, stijl en puur plezier!

 

De RR 50 SUPERMOTO toont zijn race gevoel op straat, waar elke bocht pure adrenaline wordt. Uitgerust met extra lichte 17 ”zwarte velgen (aluminium of spaken afhankelijk van de versie), geeft hij een echt supermoto gevoel voor het gebruik op de weg.

 

VERSCHILLEN MET DE STANDAARDVERSIE.

RR 50 Supermoto TRACK


Upside down ø 41 mm verstelbare vork.
Fat bar stuur van ø 28 mm zonder dwarsstang.
Rood geanodiseerde aluminium uitlaatdemper.
Aluminium spaakwielen met zwarte velgen.
Speciale track kleur.
Voor remklauw met dubbele zuiger.
Zwarte versnellingspook en rempedaal.
Rood frame.


 





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Femon Parts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion